hallelåjah.

Jaha, nu sitter jag här. Har nyss dushat av mig skammen, förlusten och svetten efter matchen mot ope. -.- Idag spelade vi riktigt bra,vissa stunder. Dom andra stunderna stod vi helt stilla och pangbom så har dom vänt matchen från 2-0 till 2-2. Ope vann slutligen med 4-2, och det var ju också ett jävligt tråkigt sätt att avsluta säsongen på.
Jag har ont i mitt huvud, eftersom jag fick en armbåge rakt över tinningen. Det känns som att min hjärna inte sitter fast, den liksom skvalpar runt. härligt.
- ÅH, jag tycker att det som är roligast är när vi går ut och slår varandra på röven! sa louisa ulander innan matchen.
haha, då vet vi. x)



Nu skall jag äta mat, och sen ikväll vet jag inte vad jag ska hitta på. Kanske dra upp till mirja och kolla på dagboken äta massa godis och gråta en skvätt? ja, det får nog bli så.

/ jB

Kommentarer
Postat av: malin

det här handlar ju inte om irakkriget! :o

2008-10-12 @ 00:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0