HEJ HOPP

Igår så var min syster och klippte sig.  Resultatet ?Hon såg ut som ungefär en tio årig pojke, och jag låg och skrattade i nästan en timme åt hur ful hon var. Och nej, när jag tänker efter kanske det inte är så konstigt att hon har dåligt självförtoende, och självkänsla, men det är absolut inte mitt fel. Jak er snel hest. :)

Tyvärr så är jag så jävla lat, så jag aldrig orkar blogga. Mitt liv är ganska tråkigt nu,det mesta består av läxor och barnvaktning. Herregud, måste bara säga att jag älskar trotsiga tvååringar som vägrar klä på sig och bara säger nej hela tiden. Det skulle ju faktiskt vara trevligt om barnets fader skulle kunna visa sig några sekunder per halvår också.
Ibland blir jag lite förbaskad. Jag har inte valt, att skaffa ett barn. Men det har faktiskt du. Ändå, så är det jag som hämtar på dagis, ändå är det jag som är i lekparken, ändå så är det jag som lagar middag.
ÅH VAD LESS JAG BLIR.


förresten hade jag fått en grymt kul kommentar på ett gammalt inlägg. tyvärr är jag så dålig (ja skratta ni!) så jag inte vet hur man svarar. Men sånt uppskattas iallafall. :)
Nu ska jag plugga och sen ska jag sova.
jB


Kommentarer
Postat av: sofieieieie

hejhej, jag vet inte heller hur man svarar på kommentarer så, ja skrattar dom åt dej, skrattadom åt mig. im here for you. <3

2008-11-10 @ 17:26:50
URL: http://sofiehenriksson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hihihi,, jadu Jenny,, när ,man svarar på en kommentar så klickar man helt enkelt bara på namnet för att komma dit man vill, och så svarar man i den andres blogg. Svårare än så var det inte. ;p

2008-11-21 @ 14:25:13
URL: http://absolutelinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0