christmas is complicated.

Nu är det snart julafton, hej och hå.
Ska jag vara helt ärlig har jag ingen aning om vart jag ska ta vägen. Helst skulle jag vilja ligga och sova, med det lär ju inte gå för sig ..
Det är jobbigt när man inte känner sig hemma någonstans över huvudtaget.
Och om jag ska vara med min store bror känner jag mig bara ivägen,  eftersom att det är hans familj, och jag är inte längre en del av den..
god jul typ tjugoåtta dagar i förväg.

nu ska jag sova innan min mamma blir ännu tokigare (vet ej om det är möjligt?)
godnatt.

Kommentarer
Postat av: Marie

Självklart är du en del av våran familj Jenny!

Du får hemskt gärna vara med oss på jul om du vill det. Du är alltid välkommen, glöm inte det!!

2008-12-01 @ 19:39:22
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0