i can fix you,

Vi skyndar hit, vi skyndar dit. Vi jobbar och handlar och sen ska vi hem, diska och tvätta, städa åt kaninen gör mat äta och sen samtidigt försöka hålla oss i form. Varför, har vi svenska folket egentligen så bråttom jämt? Det är ju faktiskt inte direkt som att tiden kommer att ta slut. Sätt dig ner, i ditt  ostädade vardagsrum som egentligen skulle ha blivit damsuget för länge sen, och njut av livet.

Idag, så var det praktisk estetisk. För er som inte vet, och undrar så är det en dag med bild musik slöjd & idrott. Och jag kan ju faktiskt tala om att man blir lite irriterad när man har orrientering ( vilken IDIOT kom på den superdumma idén att springa runt i en jävla skog och leta orangea saker? ;s) och det tar slut på batteri i MP3n.
Kvällen tillbringade jag med brian och andré, i gympa salen. Visst, det ser jättecoolt ut när dom håller på med bakåtvolter och saker från höga höjder, men tjoho så säger det knak i nacken, och det kanske inte är så bra. Iallafall, sen kom Mirja och Frida, och vi spelade kloter. Det var mycket trevligt. (:

tur att jag är smart. Franskaprov imorrn, och det är komedikväll på sexan. Shit, va mycket jag kommer läsa i boken och lära mig liksom -.- HEJ IG.
´jag hatar skolan, och jag vill ha sommarlov tralalala.
´/J
b


Kommentarer
Postat av: Marie

Ha tålamod JB, det är väl ändå bara 3- 4 veckor kvar?=)

2008-05-15 @ 22:01:50
Postat av: sanna

meeen sluta gnälla. man kan fan inte bara sitta på röven i sin dammiga soffa hela livet för då blir det inget gjort. förresten är de tre sista veckorna på AO bara LEK!

2008-05-16 @ 14:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0