en del dagar så lyckas man.

yeeey, idag var det vackert väder. Sommaren är på ingång, inte en dag för tidigt! Man kan ju också önska att det sista envisa trädet kan ta och knoppa ut, så man slipper höra marie gå runt och snora sig fördärvad.

ibland så tänker jag, hur det skulle vara om jag var född i ett annat land. Spännande mat, olika religoner och gudar, mera upplevelser. För ibland blir man riktigt jävla less på medel svensson landet sverige. Ännu mera less blir man på lillafjutt hammarstrand som ser ut som en måsskit på kartan. Take me away!
Förresten, vilken jävla tur jag hade idag. INTE. Började dagen med att dra mig upp ur sängen, benen ville inte bära mig och huvudet dunkade. Det dunkade ännu värre efter att jag hade gått ut i köket och slagit mig i en kökslucka, och magen ville ha frukost. Jag öppnade kylskåpet och en flaska med nått skitäckligt ramlade ut över mig, så jag stängde, gick och la mig i sängen i tio minuter och sen så klev jag upp en gång till. Jag tog mig ut, Ramlade med cykeln och ropade HELVETE så det ekade över hela jävla skalgränd, och precis då kommer den irakiska familjen ut som bor här bredvid. Dom tyckte att helvete var ett jätte kul ord och sa det flera gånger. Deras tolk kom och mötte dom, och dom sa mycket trevligt ; godmorgon, HELVETE. Bra, att jag kan lära dom något iallafall. antar jag?
/ jB

Kommentarer
Postat av: Världens bästa Marie

Stackars dig. Din dag kan inte ha varit lätt..

2008-05-28 @ 09:59:04
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0