örncupen

Jaha, hej.
Som sandkorn passerar i ett timglas, passerar också dagarna i våra liv. Haha, fy fan vad det där stämde bra egentligen.
Iallafall, så kom jag hem från örncupen idag. Fy bubblan vad jag är trött alltså. Damn! mina ben känns typ som en säck med potatis? men, jag ska sluta waina. Jag känner mig splittrad. Typ som en annanas split? Nej skärp mig. Det här inlägget kommer bli rörigt. Jag gillar annanas split, en sån skulle sitta bra som fanken just nu! Men, skärp mig. Är ni lite nyfikna på vad jag har gjort på örncupen? äh, om ni inte är de så kan ni sluta läsa och skita ner er. Oj, ursäkta. Men jag känner mig vimmelkantig, jag kan inte rå för de. Men så kanske det blir om man sitter i en svettig buss utan ac i tre timmar. Vem vet?

ÖRNCUPEN
yeey,
jag vill åka tillbaka. Men nu ska jag berätta lite här dårå alltså. när vi kom fram så gick vi och fikade kvällsfika, det var typ vanlig läger mat. Till varje frukost var det cornflakes. Det är ungefär en oskriven lag tror jag. På alla fotbolls läger äter man cornflakes, det är helt enkelt så det ska vara. Men iallafall, så gick vi och kollade på vårt rum sen och började bädda och sån skit. Dagen efter hade vi match, men det kändes liksom blä alltihopa. Det kändes inte som match innan och det blev såklart ingen match heller. Utklassning. Men sen jobbade vi oss uppåt, och vi kom fyra. Bra jobbat brudjävlar. Förlåt mig för mitt grova språk. *gör korstecknet.* jesus kristus maria. Men nu ska jag skriva lite om vad vi gjorde emellan matcherna och efter också. (: Det var ju självklart en massa småa pojkar där, som kom och kramade mig så fort jag kom in. Hej hedvig, sa dom. Hej, sa jag. Så dom kallade mig för hedvig dom kommande tre dagarna,  det var ju lite roligt. Hoho. Nu var jag lite vitsig tycker jag eftersom att ugglan i harry potter heter hedvig. hur vet jag de? Hm. Men iallafall, på lunchen kom några andra små killar som var kanske 8 9 år och var skit sura på mig för att jag hade tagit deras zingo (! vem dricker zingo?) iallafall så ville dom ha femton kronor för att sluta följa efter mig. Jag hade ju inte tagit nån dricka så jag vägrade. Då gick dom till våran lagledare och sa att jag var en tjuv och att dom skulle stämma mig , hahah! Sen när en liten kille med hockeyfrilla och solbrillor gick förbi viskade han ; om jag var du skulle jag sova lätt, väldigt lätt och passa plånboken. GARVATTACK.COM säger jag bara!
Sen fördrev jag resten av tiden med några andra små pojkar som avgudade mig och ville ha mitt nummer. till sist orkade jag inte höra tjatet längre så en av dom fick de, och lovade dyrt och heligt att inte lämmna ut det. Det gick fem minuter så hade jag 19 nya sms i min inkorg och alla var från dom. jag ångrar mig. men ja, lite sånt trevligt hände. Vi kastade in ett våldtäcktslarm till några fjortisar också förresten, HAHA! men tyvärr så tog dom bara upp några par klackskor och stampade sönder det, men det såg väldigt roligt ut. men oj vad tiden går fort när man har roligt! men jag lär väl ha tråkat ut er som vanligt, buhuh. jag ska bli " ämo " som min mamma säger.
NOT
sov gott grodlår och tack för idag,


Kommentarer
Postat av: Malin Arvidsson

Harry Potters ugglas namn stavas faktiskt "Hedwig" med w... haha,bara så du vet XD Och jag saknar dej din bajskorv :D

2008-07-10 @ 17:14:29
Postat av: Frejdut

Jag tycker att vi ska ha en tyst minut för Backlund som antagligen dog av förskräckelse när han fick höra den hemska sanningen om Jenny "Hedwig" Bergvall; HON HAR SNOPP! Rädda er den som kan!!

2008-07-18 @ 17:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0