plugg plugg plugg, jag fattar inte ett dugg.

Hon är väl för gullig, våran egen världens bästa marie!
tur att hon finns, och hämtar på dagis och annat som ibland är nödvändigt.
hallelujah, som håkan prästen sa idag när vi kollade på Bruce den allsmäktige för 3409 gången.
Knäpp gubbe.

Iallfall idag har vi varit och hämtat ut nycklarna till våran ungdomsgårds lokal!
POOOOINTS.
kommunen står för elen också, kanon!
Saker och ting rullar bara på..
Idag fick jag mvg på mitt svenska prov förresten. :)
Men nu måste jag duscha så jag hinner plugga innan det är dags för john blunds regelbundna besök.

På torsdag är det franska prov. ( NÅGON som vet något om possesiva pronomen och annat trevligt obegripligt får mer än gärna slå en pling. )
På måndag engelska uppsats
På tisdag engelska prov.
På onsdag prov om lungor och skit. ( Igår satte malin en lusse katt i luftstrupen, som senare kom till venerna, sen till bronkiolerna,ut i kappilärerna och sen med hjälp av sina flimmerhår kunde hon hosta upp den.)
Nu stilar jag bara!
godnatt. /jb

Kommentarer
Postat av: Nyman

Älska Bruce Almighty!

2008-12-01 @ 21:00:32
URL: http://newmanonearth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0