hejdå

När jag bloggar, så vill jag inte skriva ord.
Jag vill skapa fantastiska meningar som ni läsare inte glömmer i första taget, meningar som får er att ramla av stolen, som får er att ligga vakna och fundera om natten, meningar som får er att spotta ut kaffet, som ger er gåshud.  Jag vill inte vara en av dom bloggar som man tittar på när man är förkyld,  jag vill inte vara nån man scrollar igenom. Jag vill vara någon som får era stresade liv att stanna upp för en stund, jag vill att ni ska vara mållösa.

 En gång i tiden hade jag förmågan att skriva så folk gjorde ovanstående, men den är borta nu.
Så jag antar att det jag säger är att jag inte tänker skriva mera förns mina fingrar känner för att dansa över tangenterna på samma sätt som dom kunde göra förr.
Orden har kanske tagit slut.
/jB

Kommentarer
Postat av: emma

neeej jenny , din blogg är den bästa ! :) (L)

2008-12-20 @ 14:09:14
Postat av: elinn

Men joo, kolla.. när man läser någonting annat så är det som du säger, man scrollar faktiskt bara igenom det, och halvläser typ. Men sen så läser man din blogg, och då blir jag helt fast. för du skriver otroligt bra, du har en grym talang. du skriver hur bra som helst! och sen så skriver du hur roligt som helst. fatta vad jag garvade när jag såg vad du skrivit vad lennart hade skrivit (det där vart komplicerat) på whiteboarden XDXD det är humor det. <333

2009-01-04 @ 12:31:51
URL: http://elinnstrmberg.blog.com
Postat av: Pelle :)

du skriver jävligt bra!/ Pelle[email protected]

2009-01-17 @ 17:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0