HALOHA

Just nu sitter jag och funderar.
Om det är en sak som jag inte gillar är sånna människor som utnyttjar andra för att få saker.
Ett exempel är ju dom här förbaskade rövslickarna som kommenterar "hej, ha en bra dag!", bara för att så många som möjligt ska läsa just deras blogg.
Jag menar, om dom vill att folk ska läsa deras bloggar kanske dom ska välja ett litet mer intressant ämne en
HEJ IDAG HAR JAG KÖPT DE OCH DE OCH DE OCH DE OCH DE OCH SEN OCH SEN JAG ÅT blalalalal.
Sluta utnyttja mig, era fucking bastards!

Förövrigt så känns det som att min tid är förbi. Mina ben vill inte bära mig på morgonen, och det ständiga mörkret gör mig deprimerad. Att jag har prov och tester och snack om betyg hela dagarna långa gör inte direkt saken bättre, och inte heller tanken på att jag inte har inhandlat en enda julklapp än. Tack gud för att du valde att just jag skulle bli så här strulig och oplanerad.
Men som tur är så ska jag och marie åtgärda det promlemot till helgen. :)
Nu är det engelska time som gäller.
Adjö kompisar.
/ zZz jB


Kommentarer
Postat av: Marie

Solle, here we come on lördag =P

2008-12-09 @ 22:36:51
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0