när allt kommer omkring så är jag snart bortglömd.

En del människor har en utvecklings störning, som heter " superduperfundersamhet ". Denna åkomma led jag inte av förrut, men nu tänker jag på allt. Precis allt från himel och jord, knäppa och absurda små saker kan jag gå och grubbla över hela dagen, så jag knappt hinner med nått annat. Suck, när min hjärna inte behöver funka överhuvudtaget så går de jättebra att tänka, men woops, så sitter man där på matten - och då strejkar den såklart. Men, iallafall, just idag så har jag tänkt på, på hur fort tiden går. Det var nyss som min bror trodde att han var coolast i världen för att han hade många hockeybilder, och nu ska ha och hans fästmö ha barn. BARN! Fast jag inte velat inse det riktigt än, så är han vuxen. Och min syster, herregud. Nyss brukade vi klä ut oss, och leka att jag var en gris och att hon var en fin dam som jag skulle kasta lera på - lortgris och fina damen hette det. Och nu är hon i Sri lanka alldeles själv, och går första året på gymnasiet. Hm, tiden rinner ifrån mig, kan ni vara snälla att stanna den ett tag? Jag hinner inte med!
Nått mera jag har tänkt på, är att jag snart är bortglömd. Här i Hammarstrand, om fem år säger kanske tosse ; minns ni hon näst yngsta bergvall? Lelle svarar ; nej, va var det hon hette nu igen? Sussanne ; Va det inte greta eller nått? Och Eva Persson svarar ; nej, jag kommer inte ihåg, jag som hade för mig att hon hette tijan.
Nej, men allvarligt. Det tar inte länge förns jag drar här i från, men jag ska sätta ett avtryck. Ett avtryck i folks minnen, eller bara så dom kommer ihåg vad jag heter. Måla de med sprayfärg över hela skolväggen, eller nej, då för jag säkert pröjsa.
Men kanske göra nått, riktigt galet, så dom istället om fem år kan säga ; Minns ni hon den där näst yngsta bergvall? Lelle svarar ; Jaa, herregud! Jenny hette hon va, hon som gick balansgång på ett ben uppe på taket? Hahah, är de någon som hänger på mig och flippar ut totalt? (:
/ JB

Kommentarer
Postat av: emma

haha , jenny du är bäst ! :)
INGEN glömmer dig såklart !
puss&kram

2008-04-19 @ 20:36:20
Postat av: Marie

Älskade du.. Jag kommer alltid komma ihåg näst yngsta Bergvalls tösen ;)

2008-04-19 @ 23:03:54
URL: http://varlensbasta.blogg.se
Postat av: sanna

hahah jag är på! lortgris var roligt de :P

2008-05-04 @ 13:04:47
Postat av: du tänker för mycket

haha jag tä'nker precis lika mycke som du ;)

2008-05-06 @ 15:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0