jag kan spy om jag vill.

" oooh, jag är helt slut! Jag skulle kunna gå och spy vilken sekund som helst nu, om jag vill, men jag har så svårt för det - så jag tror jag låter bli. " Top Model nästa för Johnny, " asså, jag kan ju typ spy om jag vill liksom. "

SUCK. Jag börjar bli gammal, tretton år, och jag har inte åstadkommit någonting i mitt liv över huvud taget. Inget som betyder nått för nån eller spelar nån roll. Jag liksom bara finns, utan att jag gör nått med mitt liv. Jag har börjat få rynkor i pannan, och en del dagar tycker jag faktiskt att det farmor har på sig är snyggt. 13 år, bara ungefär fem år kvar till strandliden, rullator och broddar på sommaren. Jag ska ta mig fan göra någonting, innan jag dör, som någon mår bra av. Hjälpa människor, hitta ett botemedel på aids eller något. Folk ska komma ihåg mig när jag dött, det kan du slå dig i backen på.
Let's face it, jag blir inte yngre. Antirynk kräm nästa. Förresten, vart köper man broddar? Jag tycker nog allt att det är lite för halkigt nu mera när jag gå till skolan.

FOREVER YOUNG, I WANT TO BE FOREVER YOUNG.

sovgott, eller nått. (vilket rim. x)
/Jb

Kommentarer
Postat av: Sofiehenriksson!

nej du har ALDRIG gjort någonting som betyder nått för någon. (LÖGN!)

Allt du gör betyder, du betyder.

Sluta wayna pippi, jag ligger bredvid dej på strandliden<3 och jag har faktiskt gjort en sak till dej, jag stickade en halsduk. Om elementen går sönder på strandliden.<3

2008-07-30 @ 21:09:22
URL: http://.siófiehenriksson.blogg.se/
Postat av: ida

ett år kvar till broddarna, tagga jenny!!!!!!!!

2011-10-22 @ 12:14:38
URL: http://idamajalovisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0