invalidamongolider.

Idag var det en helt vanlig måndag. Svenska, matte, elevensval och sånt. Jag gillar faktiskt måndagar, för då har vi ingen franska :D. Dom som kanske förhoppningsvis läser detta och inte kommer från hammarstrand, vet ju inte hur vanliga vi är här i dom jämtländska skogarna, så det hade jag tänkt att berätta. Våran skola är speciell, för det finns ingen som är normal. Alla är antingen invalida, eller mongolida, och det är faktiskt härligt på nått sätt.
Jag har börjat fundera, vart passar jag? Eller asså, ja. Här i Hammarstrand, så har jag en plats. Folk vet vem jag är, och om dom inte vet vad jag heter i förnamn så vet dom vad jag heter i efternamn. Öööh, bergvall! Och det är ganska fränt, faktiskt. Men sen, om tre år, where the hell am i going? ;o Vaddå, här har jag ju min plats, varför ska jag till stan då, och vara ingen? Ingen som känner mig, så som folket känner mig här. Det är ju faktiskt en fördel att bo på ett sånt här litet pisställe, var och en har sin plats. Välkommen till mongoparadiset, hoppas att du ska trivas.

Sommarlov med bad och sol, detta lov blir bättre än i fjol. Sommar lov med gräs och grönt, herregud vad mitt liv är skönt! Sommarlov, med jordgubbar och fest - detta sommarlov kommer bli bäst.
 
ÅT HELVETE MED SNÖ, NU SKA DET BLIR SOMMAR TYCKER JAG.
vi hörs (:
/ Jb

Kommentarer
Postat av: Marie =)

Du är så himla duktig på att skriva!

2008-04-11 @ 17:07:49
URL: http://varlensbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0