VAD SAADE HAN

Det är så underbart när någon bestämmer sig för att röra om i den stora grytan av Perfektion som mediasverige har skapat. Sist ut var den håriga armhålan, men nu var det Erik Saades tur att åka dit.
Förstå killen. Han har precis gjort slut med Sveriges snyggaste kvinna och känner sig ensam och vilsen. Därför säljer han sig själv till högstbjudande vilket i detta fall var 1500 svenska kronor.
För de pengarna så får du följa Eric till hans loge och se en lite mer privat sida medan pengarna går till välgörenhet som det heter på Nöjesbladet.
Kort sagt så skulle vi kunna säga att du betalar ett och ett halvt studiebidrag för att Eric ska få chansen att träffa nya tjejer utan att behöva varken dejta eller leta. Han får äran att välja ur ett tonårshav av bultande hjärtan fyllda med förpubertal kärlek. Om han dessutom får ta med någon in i logen så är det hela fullbordat, och det unga stjärnskottet får ha sex medan han gör en god gärning som någon annan dessutom betalar för.
Är inte detta genegaliskt så säg? Eller är det fruktansvärt? Jag tror att sanningen ligger någonstans mitt emellan.
Idag så tvättar jag förresten. I mina mjukisbyxor med målarfärg på. Kanske att jag ska passa på att visa upp min stubbiga armhåla om jag möter någon efter vägen till tvättstugan.
XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0