kaffe och bulle

Flitighetens lampa lyser över mig när jag intar Hammarstrand. Eller egentligen så är det precis tvärtom.
Helst av allt vill jag bara sitta ner, äta, sova och gå runt och se sunkig ut. Sånt där som man i princip inte hinner med på veckodagarna hehe.

Nu sitter jag iallafall och pluggar. Min moder hade den goda idén att baka bullar idag när vädret gör vem som helst självmordsbenäget vilket passar utmärkt.
En bulle för varje uppgift, jag har 29 uppgifter. Det som är ännu bättre är att hon inte är hemma och kan säga "nu räcker det väl Jenny" "ta och lugna dig Jenny" "vi ska snart äta Jenny" utan jag äter precis hur många motivations-bullar jag har lust med.
Jag har faktiskt bara ätit fyra och är redan klar med allt som skulle göras. Duktiga jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0