ps. var tog brännan vägen? tacksam för svar

Åh hej och hå vad jag gillar att åka runt. I helgen var destinationen Hudiksvall, och jag börjar inse att jag är menad för att leva på resande fot och ha alla mina pinaler i en resväska.
Som jag njutit av att dricka bistrokaffe (GRATIS TACK SÖTA KILLEN I KASSAN) och av att läsa min favoritbok först framlänges och sedan baklänges.
Annars har jag njutit ganska mycket av att pussa på Kalle, plankstek, hans mammas kaffemaskin och allmänt surr och godis-tv-mys.
Nu är helgen över och hemma väntade förutom min andra halva Malin en fet psykologiuppgift. Känns ungefär lika roligt som en spark i skrevet, ett stolpskott i en viktig fotbollsmatch, glas i foten - ja ni förstår mig nog.
En sida har jag kvar, men något säger mig att mitt osammanhängande babbel med fina ord (klassiker när man gör sånt man inte kan) inte kommer ge mig något toppbetyg. Men kanske att det är bättre än att inte lämna in något alls.
Söndags-panik-plugg med en burk pepperoni och lugna spotifylistan.
Ränderna går aldrig ur en zebra, kom ihåg det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0