TRE OCENSURERADE SANNINGAR OM HON DEN DÄR JENNY

.. som hon, jag, knappt var medveten om själv.
1. Jag kan inte doppa hårsnoddar i vatten. Jag får panik och mår psykiskt dåligt i flera veckor efteråt.
Om jag tillexempel råkar ha kvar en hårsnodd runt handleden och doppa den i badvattnet måste jag sparka mig själv tre gånger och sedan spotta. 
2. När jag var liten brukade jag leka att jag var en gris hela dagarna, och började bli människa och renlig först vid typ.. 9 års ålder?
3. Sedan jag hörde på radio om en kvinna som inte kunde äta apelsiner med en liten grej på undersidan, för hon tyckte det såg ut som ett rövhål, föreställer jag mig alltid Christiano Ronaldo naken när jag skalar.



sådärja

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan vara bra och veta ju! :)

2010-03-02 @ 21:48:11
Postat av: a.

you made my day raring.

2010-03-03 @ 17:10:57
Postat av: emma

men sköna jävel :')

älska din blogg!

2010-03-03 @ 20:50:51
URL: http://emmajacobsson.blogspot.com
Postat av: En som vet....

Nio, knappast snarare elva.

2010-03-04 @ 10:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0