ät mig inte inatt, alla gastar i källarn

Just nu är det ruskigt skönt att vara ensamstående tonåring!
Under kvällen har jag badat bubbelbad, med ljus, och ingen har velat kommit in och kissa, eller skrikit; lillebror, vill du sova med mig eller mammaaaa!? och bankat på dörren. Ingen har sagt åt mig att det är för tidigt för att sitta och titta på sommarkläder på internet.
Ingen gnällde på mig för att jag plaskade ut vatten fulla badrummet.
Ingen bad mig plocka undan efter mig när jag fikade.
Ingen sa åt mig att det var onödigt att hyra Tzatsiki - vänner för alltid. Ingen kallade mig fjantig för att jag är livrädd för Beck. Ingen talade om att det kanske inte var så smart att hoppa omkring naken när det är insyn från tre håll. (Wops, jag märkte det. Hehhhhh)

Slutsats; flytta till Sören Charmören mamma! Men du kan ju komma hem och stoppa om mig, nån gång ibland bara.
Jag tänkte bara att ni behövde en livsviktig update.
J

Kommentarer
Postat av: ida

hahahahahahhahahah jag garvade ganska mycket åt "Ingen talade om att det kanske inte var så smart att hoppa omkring naken när det är insyn från tre håll. (Wops, jag märkte det. Hehhhhh)"!

2010-01-24 @ 18:02:33
URL: http://musikstopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0