jennybergvall is back on track!

Ingen blogg på ett tag nu, jag vet faktiskt ärligt talat inte varför..Jag skjuter upp det i flera månader, ungefär på samma sätt som jag skjuter upp städningen på rummet. Men, den dagen det kryper ut en kackerlacka under min säng, så ska jag faktiskt göra det. Och med lite tur så tar det ett tag.

En sak, kan man ju bli riktigt jävla irriterad på. Vi åker till stugun ( fyra mil härifrån ) för att spela fotboll tre gången i veckan. Vårat lag har bokat planen, och fåglarna kvittrar och allt är frid och fröjd. Men då hör man ett bröl, som låter som minst tjugosju parnings sjuka älgar, och då är det förstås A - laget som kommer. Och reglerna är tydligen sånna, att A - laget får ha planen när dom vill, även om vi har bokat. Haaallå, vaddå satsa mer på tjejer än på killar? Nej, lika för alla ska de ju va, för annars är det ju .. olika. x) skärpning!

ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööh, vi hörs eller nått.
/ jb

Kommentarer
Postat av: Marie

Det är omöjligt att det ska krypa fram någonting under din säng JB, den ligger på golvet...... =P

2008-05-24 @ 16:57:33
URL: http://varlensbasta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0