:)



Min lilla lilla Anna. Inte för att hon är så himla liten längre, men hon luktar fortfarande bäbis, och det är det som är huvudsaken.
 
Erika tillexempel luktar bara dagistvål och ibland blåbärssoppa, när hon bestämmer sig för att använda det som parfym och kladda in hela sig och en bit av soffan med det. Sött. Det tyckte säkert mamma också.

Den här dagen överlevde jag relativt smärtfritt, ett matteprov är avklarat och det känns skööööönt.

Nu ska jag väl sätta igång med mina 82 NOfrågor. Ja. Eller nej. Fast va? Troligast inte, jag kan ju inte vara ambitiös på alla områden samma dag. Men hundskrället kan ju få en liten prommis..
Men först och främst så är det ett stackars ensamt winenerbröd som ligger och ropar efter mig i skåpet, så jag får väl se till att äta upp det bara för den goda sakens skull. (hummorist, javisst!)

puss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0