puss på mig min snygging (som är jag)

Ibland så är jag riktigt smart mina vänner.
Idag när jag lassade i mig min skollunch kom jag och tänka på ett avsnitt av Outsider som jag sett någon gång, där människor var helt sjuka, alternativt sköna, och hade sex med föremål och gifte sig med dom och andra såna där konstiga, eller återigen alternativt sköna saker.

Jag tror inte på kärlek, som de flesta i min omgivning kanske vet efter tusentals samtal och diskussioner.
De flesta av mina vänninor längtar ihjäl sig till sina bröllop och gör ingenting annat än att dela saliv och kroppsvätskor med sina pojkvänner, men jag tror som sagt inte på sådant.

DÄRFÖR, kompisar, ska jag gifta mig med mig själv.
Ingen i mitt förhållande skulle kunna vara otrogen, svartsjuk, kontrollerande, idiotisk eller irriterande.
Och förövrigt skulle vi aldrig göra slut, jag själv och jag.

En evig kärlekshistoria helt enkelt, och jag ser fram emot att jag och älskling ska fira alla hjärtans dag tillsammans! Kalla mig schizofren, men i en värld där det är tillåtet att ha sex med djur och bevisligen föremål också, är det faktiskt ett minimalt problem.

j


Kommentarer
Postat av: sanna

du delar bara saliv med dom du inte är kär i alltså?

2010-02-10 @ 20:31:06
Postat av: jenny

sv; givetvis!

2010-02-10 @ 20:39:33
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/
Postat av: ilona

det som är det trista med att gifta sej med sej själv är ju att det är så svårt att krama o hångla med sej själv, det andra fixar man ju.. hahaha.

Du är ju för rolig du, vilka grejer som rör sej i ditt huvud, ja är imponerad.

2010-02-11 @ 11:14:53
Postat av: emma

hahah, du är rolig du :'D

2010-02-11 @ 17:32:24
URL: http://emmajacobsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0