nedrans satans pissröv.

JAAAA. Tredje dagen som jag bara har legat i soffan, degat, druckit te och absolut inte gjort någonting över huvudtaget utom att hosta lungorna ur mig. Nu har feber kommit tillbaka, mamma tror att jag har lunginflamation. De skulle ju vara perfekt, efter som jag har JH nästa helg! ;s Plus, att när jag ligger här i sverige och fryser min vita röv av mig under fyra täcken, och gnäller och tycker synd om mig själv, så är min syster i Sri Lanka och viftar på sin väldigtväldigt bruna röv framför massa snygga lankeser. YES, LYCKAN ÄR GJORD. JAG ÄLSKAR MITT LIV, inte. Orättvist, jag vill också åka ivääääääääääg. :(
jag kommer faktiskt sakna dig sass, men de kommer jag aldrig erkänna för dig bara så du vet. Förresten, så får du köpa fett med presenter till mig, annars jävlar. Men känn inte att du måste, nejnej, jag bara slår dig annars :)
/Jb

Kommentarer
Postat av: sanna

haha snygga lankeser vet jag väl inte . negros är ju inte min smak :P men jag kommer sakna dej med JB.

2008-04-16 @ 14:08:04
Postat av: emma

jag lovar dig , du blir frisk tills JH ! :D

2008-04-16 @ 19:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0