Welcome to ma crib

Ni blir fler och fler här inne hos mig
vilket gör mig väldigt glad men även en
smula nervös och obekväm. Roligt
därför att jag tycker om att ni läser det jag skriver men nervöst och obekvämt för att ni läser det jag skriver. Mina ord har aldrig framförts med stolthet utan snarare tvärtom, har jag tittat ner i golvet och bänken när jag fått beröm av
svenskafröken.

Iallafall, idag är en stor dag.
En dag då jag bokat mina första körlektioner. En dag då jag städat hela
lägenheten.
En dag då jag insett att ni borde få komma hem till mig hela högen.

Här bor alltså jag. Bara jag, mina hjärnspöken och mina två sköldpaddor och så har det varit sedan jag var 15 år.

Studentkylen består av öl, bea, saft, kaviar, smör och ost. Allt man behöver för en kulinarisk måltid.


Kommentarer
Postat av: sofie sandström

söndagskrönikorna är ju dom bästa(<33333)

Svar: glad jag blir, tack sofie! :)
JENNY

2012-09-10 @ 21:30:01
URL: http://sofieeduvet.blogg.se
Postat av: Mary

Vad hände med söndagskrönikan? Den var så lång så jag skulle läsa den nu men... Borta?

2012-09-10 @ 22:42:38
URL: http://themarymai.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0