Mysis

Det börjar kännas som att jag är arbetslös. Från att jag vaknar tills att jag ska gå och lägga mig väntar jag bara på att dagen ska ta slut. Med vissa avbrott för mat, sjunde himlen och vänner-reprisen såklart, annars finns bara väntan.

I övrigt tänkte jag göra en bekännelse. Den passar inte alls för någon som snart ska fylla 18 men ändå; här på bilden är mitt trognaste sovsällskap. Fortfarande. När min pojkvän är hemma får han sitta på en hylla stackarn för att Kalle tycker att han har så "döda ögon" och vägrar att sova tre i sängen, men annars så är han alltid med. Han tar inte lika mycket plats, täcke och är inte heller lila varm som Kalle.
En gång tyckte Kalle att det skulle vara jättekul att hänga upp monkey i lampan, men det tyckte inte jag. Då började vi bråka. Om min goseapa. Och snart är jag myndig. Hej å hå.


Kommentarer
Postat av: mirrpära

Hej Benny Jergvall, jag hoppas det! I'll let you know ;)

2012-09-21 @ 10:35:51
URL: http://mirjakupari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0