Från dödsbädden

Jag varnar för överdrift men just nu är orken väldigt väldigt obefintlig.
Sedan i maj har jag gått och snorat, varit trött och seg och i slutet av sommarlovet åkte jag på en redig njurbäckeninflamation.
En endast vecka har jag varit frisk sedan i maj. Vet ni hur lång tid det är? Fyra månader. Och nu har jag trillat dig igen. Mina tonsiller är fulla med var och munnen full av streptokocker.
Min fjärde penicillinkur ska avnjutas och jag kan inte svälja mitt eget spott utan att börja grina, och är det inte bättre tills på fredag väntas en operation.
Idag skulle jag i övrigt ha min första körlektionen och dessutom ett spännande möte om mitt projektarbete.
Älskar livet så mycket att jag ska gå med i någon sorts hippie-rörelse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0