bruna ben och fräknar

Hej världen.  Ensam i köket en fredagkväll sitter jag och gör både historiauppgift och svenskauppgift och idrottsuppgift och någonstans här ligger italieskaböckerna och skräpar inför kursprov medan jag skriver på en måbra-inlämning. Nästan så man mår psykiskt dåligt men skam den som ger sig. Varför klaga när natten är ung och jag har obegränsat med te och jag börjar jobba först klockan 11 imorgon.
Morgondagen blir nog rolig. Erika, 5 år och även känd som yngsta syskonet i Bergvall-skaran kommer in till stora staden för att titta på Amy Diamond. Dessutom ska hon få luncha på Mc.Donalds när hennes coola syrra står i kassan. Nästan så hon kommer dö av hjärtsnörp lilla skruttan, sedan jag började jobba på Mc.Donald's är jag officiellt en idol. Nästan bättre än Amy Diamond.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0