BARA BARA JAG.

Torsdagar är nästan alltid lika med döden. En alldeles för lång skoldag med alldeles för många tråkiga lektioner. Alltid blandas de allra äckligaste resterna sedan 2002 ihop i skolköket och spektaklet börjar alltid med fisk men i en förfinad version. "Thailändsk fisksoppa" "Krämig laxfrestelse" och andra sådana påhitt som får smaklökarna att darra av rädsla och gör att skolans fik går runt i en ytters hemlig maskopi.
Men kära vänner, peppar peppar saker kan ändras. I sann Blondinbella-anda så boostade jag mig själv till en rolig dag. Solade näsan på balkongen, tittade på mitt favoritprogram, åt kaviarmackor till mellis och avslutade det hela med middag från Mc.Donalds i solskenet tillsammans med min alldeles egen Olivia för att sedan dricka på tok för dyrt kaffe på Pause i vanlig ordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0