HELLO HEY

Det är Måndag idag och jag äter köttfärssås från Viktväktarna och inser att det inte handlar om dessa "poäng" som jag ändå inte förstår mig på, utan det är så att färdigmaten smakar ungefär som en rutten dinousariesoppa med tusen liter vatten. Så till alla som bantar eller är lika lata som mig och vill äta snuskig mat - absolut en bra uppfinning.
Annars så är jag nervös inför morgondagen då jag ska leka "Berg flyttar in" med två tjejer från Italien. Alltså så är det lite tvärtom, att de är de som leker med mig och flyttar in hos Bergvall. Italienskakunskaperna räcker inte så mycket längre än att jag kan presentera mig och deras engelskakunskaper verkar inte heller räcka så långt.
Alltså kommer detta bli en vecka med kroppsspråk, köttbullar, potatis och lingonsylt i fokus.

Arrivederci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0