och då skrattar jag nervöst

2012. Ett år då spontaniteten och manodepressiva sidan av mig totalt tog över. Mitt år.

Då jag utan att tänka har litat på magkänslan. Åkte till Thailand i en månad med min pojkvän sedan tre månader tillbaka, med inställningen att det antingen fick bära eller brista.
Blev trött på att svära över de fula tapeterna i hallen och rev ner alltihopa med en osthyvel. En procedur som tog tre nätter, och sedan målade jag om.
Startade upp projekt "julkorg" , vilket innefattade mig, min bästa kompis och massor med tunnbröd och juliga ting som vi sålde på marknader. Ett riktigt äventyr så att säga.
Började träna ordentligt och spenderade fyra dagar i veckan på friskis och svettis. Sprang milen under en timme. Förbättrade i princip alla ämnen i skolan.
Försökte lära mig att ha en pojkvän. Åkte till Norge två gånger, en för att åka snowboard och den andra för att fira 17 maj.
Skaffade ett jobb där jag trivs som fisken i vattnet. Hittade en hög med nya fina kompisar som jag inte skulle byta bort för något i världen. Var med i ett utbytesprojekt med Italien, vilket innebar två italienare på min bäddsoffa i en vecka, utan större chans att kunna kommunicera.

Och nu - kika vidare på sista minuten-resor mot varmare breddgrader. Frankrike närmare bestämt. Året är ju inte slut än.

Kommentarer
Postat av: bingosapien

VEM SKA DU TILL FRANKRIKE MED? JAG VILL MED!!!!

2012-06-12 @ 08:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0