Junior och jag, vi är goda vänner


Friends. Idag så är det jag och Junior i en allierad styrka. Mentalt så har jag redan tagit sommarlov då allting är klart utom en endaste liten inlämning i svenska, så att sitta av lektionerna och göra knep och knåp kändes som ett tråkigt skämt imorse.

Därför fick junior vara hemma med mig idag. Vi har ätit god lunch, bakat chokladkakor, tittat på Scooby Doo och sånt där annat som man gör med en lillasyster som är 5 år. Dessutom har vi bråkat litegrann. Junior blir lite som en hund när vi busar för hårt och bits mer än gärna. Därför fick hon sitta och skämmas på sitt rum tills hon kom ut och snörvlade lite, sa förlåt, och lämnade fram en teckning med en liten människa och en stor, där det står CENNY med spegelvända bokstäver.

I övrigt vill jag att ni njuter av bilden, den roligaste som finns i hela mitt arkiv. Midsommar förra året. Junior och jag. Hon spanar killar och jag drar uppsynen "ledsen hund". I bakgrunden finns själva roligheten. Se och njut.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0