Tidsbrist javisst

Kära medmänniskor och direktkontakt med cybervärlden. Jag är ledsen att göra er besvikna. Ibland så skyller jag på brist på insperation, ork eller lust. Denna gång är det tidsbristen som är den avgörande faktorn.
Som vanligt så jobbar jag på Mc.Donald's dagarna till enda, men denna vecka har jag lyckats ragga åt mig ett extraknäck på Olearys. Alltid lika roligt när bekanta eller vänner kommer in i tältet, tappar hakan och sedan anordnar kramkalas medan jag står där med disktrasan i högsta hugg. 
Därför är dagarna ganska fullspäckade. Exempelvis Torsdagen, då jag jobbar på Mc.D mellan 12-20.30 och jobbar 21-02.00 nere vid hamnen. Men inte ska man klaga. Det finns så många ungdomar utan jobb och just nu har jag två! När lönen rullar in lovar jag att det kommer vara värt det även fast jag missar hela Storsjöyran. 
Annars händer inte mycket kring min sol. Idag är jag alldeles ledig och har duschat i två timmar, sorterat tvätt och ska snart gå på affärn och handla inför ikväll då några kompisar kommer hit och äter glass och tittar på Mamma Mia. Först en promenad i det nästan drägliga vädret. 
I övrigt så gör det lite ont i systerhjärtat då Lilla E varit hos mormor i sommarstugan vid havet alldeles för länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0