BRINNER

Varför finns inget bra ord för en kombinerad lunch och middag? Som en brunch fast inte om ni missförstår mig rätt.
I övrigt så gör jag inte så många knop idag. Har utfodrat min febersjuka granne och tillika bästa kompis med glass och jordgubbar, tvättat några maskiner tvätt, gråtit till björnbröder (...) och snart ska jag gå iväg på jobbet och sedan dricka kaffe med några vänner i vanlig ordning. En kaffekopp på cafét där vi alltid hänger kostar 20 kronor. I skolcafét kostar det 5 kronor. Därför dricker jag alltid minst 4 koppar kaffe för att få någon rätsida på prisbilden.  Magontet är alltid ett faktum när man lämnar lokalen, men vad gör man väl inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0