FÖR ER HAR JAG SAKNAT

En vecka som alldeles snart är slut och som inte varit ansträngande för tio öre. Jag har andats in, ut och insett att det enda varaktiga är förändring och att det är välbehövt ibland. Därför, med osthyvel som redskap, blev mina gamla blå halltapeter nedskrapade och bortslängda och mina händer fulla med blåsor.
Nu är det åtminstone fint där och jag är NÖJD. Ommålat, ommöblerat, och dessutom har jag slagit på stort och köpt mig en TV. Ett besök på körskolan har även avverkats och i skolan ligger jag i fas. Två vänninor som jag saknat har jag catcha't litegranna med och sådant är ju altid trevligt.
På fredag har jag en lektion, utvecklingssamtal och sedan går taxin till Hammarstrand, pojkvän, mormor och morfar och såklart en lillasyster som fyller hela 5 bast. Mysigt kan jag tycka.
Nu, middag med Moa. Det ena varaktiga är som sagt förändring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0