BITTER (MED EN TEKOPP)

Idag, på veckans enda sovmorgon så klev jag upp klockan 6 för att färdas land och rike runt (från hudiksvall). Bakom mig lämnade jag min gosiga svärfamilj och fina pojkvän och framför mig välkomnade jag måndagen medan jag tjuvlyssnade på alla som pratar för högt i kollektivtrafiken.
Besviken som ett djur gick jag hem klockan fem, efter en uppgift som förtjänade att eldas upp och inte alls gick som den skulle. Slängde på springkläderna efter gröt till middag för att få ut allt som bara ligger som restprodukter efter en fotbollsmatch i kroppen och skaver och gör ont tills det till slut möglar och gör mig till ett askmoln/vulkan med risk för utbrott.
Nu, mammor och minimodeller. Uppryckande att det finns människor som är ännu mer korkade än mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0