EN DUM SNÄLLIS.

Åh mina vänner. De här veckorna har passerat i rekordfart utan att jag knappt hunnit andats. Inte för att jag har haft mer fullt upp än vanligt, utan de vanliga rutinerna som att träna, försöka ta tag i berget av plugg som bara växer, och äta nudlar till middag har rullat på i sedvanlig ordning.
Den senaste tiden har jag kunnat titulera mig själv som festfixare, en mycket hemlig sådan som jobbat under täckmantel. All stress att klura ut gästlistan, få in pengar från gästerna för att gå runt, handla det som behövde handlas, fixa lokal, och göra allt detta utan att kunna ventilera saken med sin bästa vän har varit lite av en prövning. Några nödlögner har även krävts, förlåt för det.
Istället har jag fått prata av mig med hennes pojkvän som varit precis lika involverad och lurig som jag.
Med gemensamma krafter lyckades vi lura en totalt ovetande Madeleine till Brunflo, in i en alldeles knäpptyst lokal där 30-talet glada själar väntade. Reaktionen och kvällen var totalt oslagbar. Åh. 18 bast.

Kommentarer
Postat av: madeleine

och lika oslagbara är ni!

lovelovelove <3

2012-02-20 @ 15:37:41
URL: http://madeleinenilssson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0