BABABABABAA

Det är fredag och jag äter turkisk youghurt och hallon för att stilla godissuget som infinner sig varje gång det blir fredag. Jag dricker multivitamin-juice full av tillsatser och färgämnen bara för att ordet vitamin kändes så uppfriskande när jag var på affärn. Att den troligen inte innehåller annat än socker förnekar jag.
Igår var jag på arbetsintervju för första gången i mitt liv. Det var på tiden. Efter jag slutat spela fotboll är alla timmar så oplanerade och fria att de alltid slutar med att jag ligger i mitt favorithörn i soffan som ni ser på den andra bilden. Min kräksgröna soffa som är fruktansvärt skön men minst lika ful.  Nåväl, ett steg i rätt riktning. Jag gör ju förresten redan reklam för mitt blivande arbete (läs; Mc.Donalds) med mitt Mc.Donalds-M till ögonbryn.
Kanske att det är dags att skaffa en ny pincett. Babababa, I'm lovin it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0