MINA MANNAR.

Såklart att ni får för er att gå in här flera hundra stycken bara för att jag inte är närvarande. Roligt tycker jag, och här är jag nu. Sedan sist har vi bjudit italienarna på brunch på Clarion för halva studiebidraget, tittat på musik på Pause och skrämt ihjäl de stackarna genom att introducera dem för några av våra vänner.
Det där halva studiebidraget var totalt värt det, både för att maten var himmelsk och även för att man fick svara "jag äter brunch på Clarion" om någon fick för sig att fråga vad man hade för sig. Den känslan var nog värda sina 150 kronor vill jag lova.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Super fin blogg! Följa varandra på bloglovin?



(Ber om ursäkt ifall du inte gillar sånna här kommentarer!)

2012-04-02 @ 14:20:53
URL: http://thisisalexandras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0