LE MIE SCARPE

Kvällen är här och tystnaden ligger som ett täcke på Konstapeln efter en minst sagt flängig och annorlunda vecka. De italienska bacillerna jag fått ställer sig ivägen för all träning men så här på kvällskvisten har jag knatat runt ett par timmar i mina gudagåvor till Easytone's vilket var skönt.
På första bilden är ett par söta skor som jag spontanhandlade när solen April-skämtade med Östersund.
Såhär på kvällskvisten har jag skapat min egen dramatik genom att skära mig på en tallrik. Östersunds sjukhus och en timme senare fascineras jag över hur otrolig svensk sjukvård kan vara, åt båda håll. Tummen vilar tryggt i ett paket och nu väntar sängen (utan Olivia).........................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0