Det finns rosor i snön


Första gången jag såg dig, jag satt i klassrummet och hade handsvett allra första dagen på gymnasiet, så blev jag chockad över att du var så fruktansvärt vacker.
Utan att vara det minsta lesbisk kan jag utan tvekan säga att du är den absolut finaste tjejen jag någonsin sett.

Du såg så fruktansvärt världsvan ut och till en början kände jag mig bara obekväm. Du var redan tjenis med en hel hög och jag var utelämnad som en liten grå mus och kände knappt någon.

När vi till sist av diverse slumpartade händelser började prata med varandra så insåg jag att du var jag fast i en annan form. Fast du har bruna ögon och jag gröna, du har raka och vita tänder och jag har motsatsen - så är vi näst intill samma människa innuti.
love

Kommentarer
Postat av: madeleine

min finaste. <3

2011-09-23 @ 15:45:37
URL: http://madeleinenilssson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0