ordning och reda löning på fredag

Två halvrisiga bilder sedan i helgen då vi trodde att vi skulle ut på festligheter men istället åt godis från dollarstore.

Jag har kämpat emot länge, åtminstone sedan jag började gymnasiet. Visst hade jag sett några stycken innan men inte alls i samma utsträckning. Kalender. Idag har jag blivit med kalender.
Nu när skolan drar igång ordentligt och inlämningsuppgifter och redovisningar står som spön i backen så är det faktiskt ett måste.
I den sitter jag alltså och skriver viktiga grejer i just i detta nu, som tillexempel min födelsedag. Det vore ju förargligt om jag glömde bort den.
Om en vecka kommer denna mönstrade skapelse för 50 kronor från Dollarstore vara borttappad, det kan jag nästan garantera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0