FEM SAKER NI INTE HADE EN ANING OM.

Kul va? Jag skyller på min tristess och att min spotify har lagt av eftersom jag lyssnat slut på mina timmar. Jävla.
Okej, håll i er.
1. En gång i livet låg jag på sjukhus i ungefär ett år eftersom jag "hade problem med maten". Det brukar heta så när folk pratar om det. Egentligen så var jag tio bast och livrädd för att bli tjock, vilket resulterade i att jag inte stoppade någonting överhuvudtaget i min mun på ett år och tvångsmatades genom näsan istället.

2. Min mamma har vunnit "Vem vet mest" , ni vet det där frågeprogrammet på TV? Med han söta Richard som man alltid ler lite extra åt? Då vann hon 10.000 kronor och det var duktigt gjort tycker jag. Så om du någonsin sitter och funderar "hmm vem kan veta det här" ring min mamma, för hon vet mest.

3. Åh visst har jag varit en liten förbubertal snorunge. En mycket förvirrad sådan en stund när mina föräldrar skillde sig som ägnade sig åt att kasta sig i älven nattetid och dricka diverse och allt möjligt helst hela tiden. Drog djupa halsbloss trots att jag inte kunde och åt kattmat på en fest för jag inte hade en aning om vad det var.

4. Människor jag sagt "jag älskar dig" till i denhär åldern kan jag räkna på fem fingrar trots att jag har åtminstone fem familjemedlemmar.

5. Någon gång i livet ska jag tatuera in "La Liga" någonstans på min kropp, det symboliserar mig och mina storasyskon. Micke Sanna Jenny.

Nu - GODIS PÅ COOP. Trevlig helg.



Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin?:)

2011-09-25 @ 14:23:42
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0