En liten Anna blir en lite större Anna


För tre år sedan föddes du, exakt den här dagen. Jag gick i sjunde klass och ingenting gjorde mig så stolt som att kunna titulera mig själv som faster.
Den mesta tiden låg du alldeles stilla i mitt knä medan jag var livrädd att du skulle gå sönder, och jag snusade på dig för att du luktade så gott.
Nu skulle jag kunna betala alla pengar i hela världen för att du skulle vilja sitta stilla i mitt knä fem sekunder, bustroll.

Jag vet inte vad du kommer bli för människa när du blir stor, men jag vet att du har en fin familj som sträcker sig åt alla håll som kommer att finnas för dig. Speciellt faster.
Grattis på treårs-dagen.

Kommentarer
Postat av: Mary

<3

2011-09-26 @ 11:14:11
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0