en stor kram


Lite värme på det här va? 6 grader står min termometer på. Uäk.


Godkväll mina kära. Idag är det fredag och jag befinner mig i ett grått och dystert Hammarstrand. Ganska mysigt om jag får säga det själv.
Ikväll har jag varit på teaterpremiär, (kalla mig Kissie eller Dessie eller för all del Jessie) ätit gomiddag från pizzerian samt tagit en ganska ordentlig springtur med vovven eftersom alla mina snorbaciller äntligen verkar ha flyttat ut. Befrielse om något.

Nu väntar sängen och imorgon massor av bus med världens bästa lillasyster som jag inte träffat på alldeles för länge. Jag var uppe och pussade och snusade på henne för ett par timmar sedan och jag längtar nästan tills hon kommer och kryper upp i min säng imorgonbitti klockan halvåtta. Nästan.

PS. KOM IHÅG att alla ser bättre ut på fyllan. Med vänliga hälsningar, coachen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0