BITTER OCH ENSAM


Bitterfittornas risksförbuns egen ordförande. Dumma mage och dumma mig som alltid drar på mig diverse åkommor vid helt fel tidpunkter.
Dumma lillasyster som alltid ska krylla av dagisbacillurer och förbannade barn som ser så gullig ut att man inte kan låta bli att pussa.
Dumma mig som vet att barnet är en smittohärd men inte kan låta bli.
Dumma barn som är sjuka och dumma dagis som slänger ihop ungar i en bunt så de får slemma ner varandra bäst de vill.
Dumma samhälle som gör att mammor och pappor måste ha jobb och därför lämna ifrån sig sina barn.
Dumma samhälle som gör att barn blir otrygga och växer upp till mördare och våldtäcktsmän.
Och dumma mig som är sjuk precis nu. Dumma tid som inte räcker till och dumma skoljobb som är alldeles för många.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0