Vem är ensammast i hela världen? En astronaut i rymden kanske. Men den kan ju få komma hem igen. D-d-den som inte har några vänner, stammar Ville i Tsatsiki och försöker hänga på och hänga med men utan framgång. Jag undrar om jag i ett tidigare liv varit den, han, eller om det kanske är i mitt nuvarande liv. Eller kanske är jag tvärtom den som svänger med håret och lyssnar på musik så högt så jag inte hör trevande försök till att ingå i en gemenskap.
Förlåt för det i såna fall alla Villar.
Alla människor är ensamma, men en del har så mycket folk runt omkring sig så de aldrig hinner märka det.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan lova dej du kommer aldrig vara ensam !(L)<3

2010-03-04 @ 22:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0