i'm just a smalltown girl


Känner att jag kan göra precis som på bilden efter några peppande kommentarer från några fina läsare, kissie, dessie och paow!
Gulliga ni är, tack för att ni återförde hoppet till mig så jag kan hoppa vidare, hähä.
Kvällen spenderades på ett föräldramöte, vilket gav insikten att ingen verkar vara direkt sugen att spendera fyra dagar i Göteborg med klass 9B. Nu har jag precis tryckt i mig en pizza i min ensamhet och filosoferar lite över att jag inte har någon fungerande telefon och därför inte kan slå larm om någon skulle försöka döda mig eftersom jag är ensam hemma. (Och förblir hela natten, Christiano Ronaldo var är du?!)

Mitt rum är förövrigt skinande rent och jag har tillochmed gjort en kraftansträngning och dammsugit under sängen! Hittade några tusen hårsnoddar och några par skor, det var lite som skattjakt - riktigt spännanade faktiskt.
Nu lägger jag mig i badet, ifall om ni var jätteintresserade och nästan höll på att dö av längtan att få veta.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0