HEH

Igår hade jag världens sötaste Anna alldeles för mig själv! Det var så himla mysigt, och vi spenderade tiden med att leka tittut och öppna och stänga burkar.
Vi avslutade dagen med en promenad upp till slalombacken för fika, men då somnade lilla skrotlisan så jag och Moa fick avnjuta våra festisar med osociala stugubor medans Anna snusade vidare i vagnen ute i hallen.
När jag lagade lunch med en snorig unge på armen som med stor envishet försökte doppa fingrarna i grytorna så sände jag en tanke till alla unga mammor.

Senare på kvällen blev det minsann hockeyträning med laget, Hammarstrand Pig Fuckers! Mina ben och fötter är en aning blåa bara, annars gick det kanonbra att spela hockey med fötterna.
Vi avslutade kvällen med 5 timmars TV-tittning. Är man alldeles för trött och skrattig för att masa sig ur soffan så är man.

Lite senare kanske det dyker upp en bild som kommer bevisa vilken enorm humor jag besitter, he-he-he.


Kommentarer
Postat av: Marie

Vad skönt att det gick bra, det gjorde du bra att laga mat med henne på ena armen, det lyckas jag nätt och jämt med.. :)

2010-03-10 @ 20:32:32
URL: http://varlensbasta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0