hähä


Det är hysteriskt enkelt att sätta upp sig själv på en pedistal och anse sig vara bättre än andra.
Tillexempel så är det väldigt enkelt att tycka att sexorna som springer omkring som yra höns är hysteriskt påfrestande och irriterande, men vid närmare eftertanke så var det inte ens tre år sedan jag var exakt likadan.
Skillnaden är dock ganska enorm mellan dagens 12åringar och när vi befann oss i den gyllene åldern. Tillexempel så skulle jag aldrig våga tilltala någon som gick i 9an, medans de små charmerande pojkarna sitter och spammar mig om att ligga på facebookchatten och skyller på sina hormoner. Ja fast nejtack.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så känner man alltid. Haha. I alla fall har jag alltid haft minne av att man säger "fyfan, sådär höll då fan inte vi på"



Men de utvecklas väl för snabbt, för fel. Eller något. Haha

2010-03-13 @ 23:39:13
URL: http://tovelaurin.blogg.se/forresten
Postat av: ida

"ska vi verkligen gå i niornas korridor idag??????? varför kan vi inte gå ut istället??????????"

2010-03-14 @ 12:18:58
URL: http://musikstopp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0