ereeheheh

"RING DIN JÄVLA BITCH! visste inte att du kunde vara så jävla dum i huvudet!!!"
skrev en liten pojke i sjätte klass till mig alldeles nyss, bedårande dom är de små liven. <3<3<3<3
ja, ironi har alltid varit ett av mina starka ämen..
När jag hetsade tillbaka och talade om att man inte använder sådant språk och inte beter sig så överhuvudtaget skrattat han bara åt mig och sa att jag skulle läsa hela sms;et.
Skämta bara, smart att läsa hela sms;et idiot! stod det längst ner, efter att man skrollat en sida.
Förstår ni inte att vi gamlingar inte är vana vid kryptiska skämtsms?!
snorungar

Kommentarer
Postat av: Johan Nyman

ÄGD! :D

2010-03-02 @ 15:35:15
URL: http://johanyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0