kuuuuuul

Alltså jag känner bara hur behovet växer av att få tala om vilket hysteriskt roligt barnprogram jag såg här om veckan!
Det handlade om en spindel, som hade massor av syskon.
Två av dom var av någon konstig slump sländor, och när dom lekte tillsammans brukade det sluta med att sländorna flög sin kos och den stackars lilla spindeln, med sina åtta ben, stod kvar och såg efter dom.

Mycket ledsen och besviken var den lilla stackaren, över att han inte fått vingar som dom andra.
En dag, så höll dom två sländorna på att prata om hur kul det skulle vara att flyga och titta vad som hände bakom krönet. Spindeln tog ut sin frustration ordentligt, och skrek argt; nu struntar jag i det här, jag går och nätsurfar istället! heaheaheaheaheaheahea
Sedan åkte den lilla spindeln iväg på sitt nät.


- jag skickar även en cyberpuss till min fina, fina vän moa, som är den allra starkaste jag känner. Gud har prövat henne på så många olika sätt, men hon bara fortsätter vara fantastisk och går och besöker en stackars sjuk sate alldeles spontant. :')

Kommentarer
Postat av: j

Kul??

2010-01-19 @ 22:32:17
Postat av: jenny :)

ja, extremt! :') fattar du inte, nät-surfing, he he he

2010-01-19 @ 22:33:59
URL: http://bergvalljenny.blogg.se/
Postat av: moehoe

hihihi loveu

2010-01-20 @ 17:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0