jag luktar svett och mitt hår ser hemskt ut, men jag lever.

När jag sitter här och tittar tillbaka på mina gamla gulliga f12s blogginlägg blir jag ganska rörd över hur filosofisk jag var en gång i tiden.
Första inlägget skrev jag den 27 mars, 2008, klockan klockan 19.40, och det handlade om kaninsperma. I första meningen har jag stavat fel på möjligen, och skrivit mökligen istället. Det har jag suttit och skrattat åt i sisådär två och en halvtimme nu, vilket kaske talar om hur otroligt glamouröst och fantastiskt roligt mitt liv är för tillfället när jag går runt här i mina mjukisbraxor och tycker synd om mig själv.

Igår skrattade jag åt Paows blogginlägg (och ja, jag är en patetisk människa, men hon och dessie förstår mig på ett sätt som ingen annan gör.. (u) skämt åsido) om att tjejer ska vara tjejer och killar ska vara killar.
Vi ska liksom behålla den här stenåldersgrejen med att tjejer ska städa och diska och vara pryda och killar ska vara manliga, snuskiga och stökiga, enligt Paow då alltså som med största sannolikhet sniffat för mycket blekningsmedel.

Då skrattade jag i en hel dag lite från och till åt hennes åsikter, och sen skrattade jag lite till åt att hon bara umgås med stereotypshomosexuella söta fjantkillar. Det kanske är sååå 2010 att ha en egen åsikt, och kvinnan i fråga förlänger ju mitt liv, så det är väl liksom win-win.






Kommentarer
Postat av: ida

åh, jag brukar också sitta och skratta åt henne någon gång varannan månad.

2010-01-19 @ 17:51:49
Postat av: Andrea

Visst, det kanske är patetiskt att sitta och läsa alla fjortisbloggar. Men handen på hjärtat, fysatan vad kul dom är! Förnedring på högsta nivå och Paow är nog värst. Läste precis ett inlägg där hon talar om att skolan inte alls är viktigt, och så har hon massa felstavningar! xD



Okej, alla stavar fel... Men ganska passande att stava fel just i ett sådant inlägg, eller?

2010-01-19 @ 20:18:18
URL: http://ordsomord.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0